heelt slut

va på gummi verkstaden hela dagen, och det har vart så otroligt kvaft hela dagen så man tror att man skulle dö! seriöst! vi hade alla 4 portar öppna men det hjälpte fan inte mycke!:(
har vart mycket att göra idag. det är en intärn tävling på jobbet ryktas det om det gäller bara gummi, första semester perioden mot andra. helt slut efter dagen. slutade 16.00 så direkt till gymet, skulle jobbat till 18.00 men fick sluta 17.30 så jag kunde gyma med jonny en av vakterna på hangeloose. gick ruskigt bra idag faktistkt. körde armar ett hårt pass för mig men inte för jonny haha :D jaja

nu blir det till att sita framför datorn och välja ut några bilder jag ska ha med mig till hollywood, kommer inte bli lätt. fyfan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0