fjäääärilar

det är vad jag har i magen nu! FJÄÄÄÄRILAR som bara den lovar skulle kunna täcka ett helt fääält:D haha

ja det med hårfärgen är nu fixat! jag och älsklingen skulle ju vara så duktiga och färga mitt hår som var enligt sanna och hennes mamma och alla andra förutom jag, så tyckte dom det var orange. så skulle vi färga det och dert vart SVART! sen skulle vi försöka färga tillbaka det men inte fan gick det! så idag va jag till lotta och klippte mig! WEEEHO det vart hur bra som helst:D är suuuper nöjd:D efter klippning och färgning åkte jag och hälsa på Kim englund som är och jobbar hos sin pappa här i sthlm spelade lite pingis och satt och snacka. haha kim slänger ur sig
- tano fan blir en krogsväng när du kommer hem, kommer du ihåg föra året när vi satt och drack vid gavleån innan vi gick till goja!

det va tider. serri grym sommar 2008! oförglömlig boys!

efter jag va där mötte jag upp pappa igen, gubben har ju köpt en Pontiac firebird grymt skön att köra vi körde lite street race här på landsbyggden och jag kan säga att Galanten gick vinnre ur den striden;) kanske lånar hem Pontiacen när jag kommer hem från hollywood. nu har vi precis ätit pizza jag och pappa. länge sen man gjorde någontign med han, vi ska vell hitta på någonting imorgon och så ska jag köpa lite saker. så det blir en liten fix och trix dag:) dangen före den stora dagen! höhö fick jag till det där? mh nopp.


Tre månader med älsklingen idag! weeho sannis!<3

har tyvär ingne bild att lägga upp:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0