ingen bra start

Min dag började inte bra! hade stängt av väckar klockan i sömnen vilket jag gjort ett antal ggr inge vidare:/ sen skyndar man sig ner och slänger på sig alla kläder och öppnar yterdörren och ser att det är ett tjockt lager med is på bilen ja då kommer jag fan inte komma i tid tänkte jag. mcyek riktigt. skulle precis trycka in nyckeln och märker att den inte går i helt så börjar jag värma nyckeln med tändaren för att det ska tina upp i nyckelhållet men inte fan lyckas man med de så ska jag försöka trycka in den så VICKER SIG NYCKEL! bra tanken kom upp inte bra att komma försent till svenska nationela talet!!!!! så kommer våran granne Lotta ut går det inge bra andreas, vill du att jag ska köra dig? - ah hjärna vill inte komma försent till svenska talet! tur att man har snälla grannar!!!:D

svenska talet gick väll sisådär måste jag delge! kunde väll gjort det bättre men men nu är det gjort!

blir träning ikväll och ett tidigt pass  imorgon oxå! det bär av till sthlm möte med en agentur! får väll se hur det går är ganska nervös faktiskt!!:/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0