chansen...

Är chansen här nu? det vet jag inte..... ska man våga? har en stor klump i magen. klumpen är så tung så jag nästan får panik... det är inte lätt! innan har jag alltid sagt får jag chansen så tar jag den direkt. men det är inte samma förhållande nu... inte mycke kvar i skolan, allt börjar närma sig sitt slut i skolan, student mössan betald, student kryssningen betald! nu fattas bara studenten! det är 7 månader kvar i skolan... är det värt att ta chansen och vara borta en två veckor till en månad? vad händer om det inte funkar? klumpen i magen är grymt stor!!!!!

panik, ångest är förnamnet!
får se hur det går på mötet på torsdag, går det åt helvete så kanske man ska över väga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0