Andreas Alexander Tano 20 år....

Andreas Alexander Tano 20 år vid liv. 1989 12 31 föddes den lilla busen. man har gjort satyg genom sina dagar. som liten var man ganska så bråkig och gjorde dumma saker. jag har vart med om mycket, då menar jag mycket, folk kan inte föreställa sig vad folk har inom sig. alla har ett mörker någonstans! alla har hemligheter. skillsmäsobarn. flytt från stockholm dålig uppväxt. men kolla på en idag. framgångsrik och allt går bra. kanske låter som en diva nu men om du bara viste. från botten till toppen! bodde själv från jag var 12 till 15 års åldern. flyttade till fosterfamilj och bor kvar där än idag. dom har har haft stor betydelse. från att vara den där killen som va kaxig till att ha tagit fram den där mjuka sidan och kan visa ömhet, kärlek och även brysig om andra.

har tänk mycket från allting som hänt 2009. vem fan trodde att jag skulle bli modell? att ens ta chansen att åka till Hollywood vart en lyckad resa! vad som händer nu får vi se. kommer chansen så tar jag den!

Vill tacka alla underbara vänner. Oskar Ljung, Mikael Svensson, Kim Englund & Sara Leiononen! de är ni som står mig närmast, det är ni man kan höra av sig till om man vill prata det är så en riktig vänn ska vara! och alla ni andra ni vet vilka ni är!
Fredrik Krigh, hur ska jag kunna tacka dig? det är du som hjälpt mig att komma så långt som jag gjort, TACK!

Fotograf: 
Ola Gäverth


TACK FÖR DETTA ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0