the day / Sveriges Man

dagen har vart slapp, sutit vid dator i stort sett hela dagen, va precis och handlade lite krubb:)
mikael rinde nyss och sa att han åkte från jobbet sitt nu, han skulle sova, karln va helt förstörd haha! gamlingar;)
åker till stockholm imorogn, träffa Ola och snacka igenom lite ideér till en plåtning vi har pratat om länge men inte blivit av pga att tiderna vi kunnat inte stämnt in. men nu blir det av iaf....

På lördag är det Castin för Sveriges Man. skulle gått på den i helgen som va men kunde ju inte pga NY resan, så jag skicka ett mejl ditt och sa att jag inte kunde pga det och fick till svar att jag skulle höra av mig när jag kom hem. så i helgen blir det av! hoppas det går bra iaf! :)  


så otroligt jävla tråkigt, tjaffs hela tiden, tror inte det har gått en enda dag utan bråk eller att det vart någonting sedan jag kom hem från Hollywoo, tråkigt som fan!! pallar fan inte snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0