Sand's visning på Café Opera.

Igår gick jag en visning för Sand på Café Opera. grymt kul måste jag säga! sjukt roligt folk oxå! hade det inte vart den stämmningen de va igår hade jag fan nog gått hem. haha skämt och sido. vi skulle gå tre visningar under dagen, första visningen va kaaaatastrof! helt seriöst! men men andra visningen gick bra och tredje va grym!
vi gick och käkade jag Oskar Ljung, Filipa, amanda. och några till kommer fan inte ihåg vad dom heter sorry men dålig på namn:D efter vi käkat och tagit någon bira så gick vi tillbaka till Cafét och fortsatte festa! Oskar Ljung skön kille!

men andra ord en lyckad visning och en grymt skön kväll!
haha som Oskar skrev-
Future Mr. America Andreas Tano :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0