My day / träning och framgång !

skolan började idag, eller ja det va upprop, gick fort, drog och gymade med BG sen drog vi hem till han och chilla lite, efer det ja vad gjorde vi då? åkte en sväng på stan sen har jag bara vart hemma, sålde bilen idag, kommer fan sakna galanten! tår i ögat faktiskt! =( nu sitter jag här och bara är allmänt trött, ska lägga mig och sova nu hade jag tänkt!

dagens out-fitt

det går framåt med träningen.
kör på som vanligt igen! känns otroligt bra! måste bara komma igång med motionerandet!


tog denna bild när jag började modella, haha liten man va! det är drygt ett år och två månader sen.
Någong skillnad ?



haha ja ni får skrata! jag bjuder på det denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0