my day / Järbo Garn

vaknade 08.10 och skulle vara i skolan 08.30 och göra omprov. men han i tid iaf! slänge på mig kläderna och rullade ner för trappen, skakade om huvudet och hoppade ner i skorna flög ner för trappen och i luften så lyckades jag stänga och låsa dörren inte illa! sen i samma flygning så lyckades jag låsa upp bil dörren, öppna den och lyckas även starta den! inte många som lyckas med det! efter det så gick jag och gyma. körde rygg och lite mage. sen drog jag hem. hade bestämnt med BG att ta en fika. så drog ner på stan och fikade och gler runt lite!
började jobba på Workout Center vid 4 och slutade 6. när jag kom hem had jag fått post!
två kataloger från Järbo Garn. vart ganska bra bilder.

BG


Tog en promenad med Elsa idag oxå innan jag åkte och jobba.

Järbo Garn
OBS! tog med mobilen, ska ringa imorgon och fråga om dom kan mejla bilderna..

och Angelica Pennerdahl  ses på bilden i hörnet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0