igår/idag

igår fotade jag med Ola ni har sett bilderna! vad tycks? jag är nöjd! efter plåtningen träffade jag Dennis min kusin som jag inte träffat på år och månader! vi drock och drack några öl, slutade med att vi gick till Cafe opera och chillade lite där! ruskigt nice ställer måste jag säga!  kom hem 04.00 i morrse ganska seg och lite små full, fick ta taxi för tunnelbanan hade slutat gått. lite segt!
vaknade i morrse mådde hur bra som helst. men sen kom huvudvärken! fyh#lvete säger jag bara! men bara att gilla läget. träffade Samuel vid 5 tiden, vi skulle fota, ett tag såg det ut som om det inte skulle bli nå pga allt regn aså det ööööööste ner! det va floder på stockholms gator! :O nu har jag precis ätit och ska vell lägga mig och sova. ska på casting för någon visning här i stockholm imorgon. bara att hoppas på det bästa!

Weho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0