Hur kommer det sig,

Fick en fråga av Deb som tydligen läser min blogg:)
och frågan lyder - Hur kommer det sig att du ville bli modell?

Det är en bra fråga som jag knappt vet vad jag ska svara på! men det va vell vid 16-17 års ålder när Top model började gå som man ville bli modell skulle jag tro, alltid tyckt att det är sjukt kul att så framför kameran allti velat vara i centrum om man ska säga så. sen när jag fyllde 18 så blev jag medlem på en modell sida, i och med att jag blev medlem på den sidan så börja jag träffa fotografer och allting har bara gått framåt, har utvecklats. men efter ett drygt år så vart det mindre och mindre började tröttna varför vet jag inte men det bara vart så! men så fick jag ett Mejl från Fredrik Krigh och han ville fota mig så ja varför inte han kontakta mig annars brukar det vara som så att jag kontaktade fotograferna men så var inte fallet. och nu nästan ett år senare har jag och fredrik fotat ett antal gånger, skulle tippa på mellan 12-15 ggr och vi har båda utvecklats! det är tack vare Fredrik jag är i den positionen jag är i idag! så Tack Fredrik Krigh!
Har nu en agent som hjälper mig Camilla heter hon, hon driver Camster Models. grym trevlig tjej, sen har jag nu dom senaste veckorna rest med Mikael Svensson, och han har vart en stor förebild nu kan jag säga! tack mikael för all hjälp! så ser min resa ut och den har precis börjat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0