den andra sig lik

idag har det inte hänt mycket. gick ner på stan innan mötet och köpte nya kalsonger, och en ruskigt shyst tröja på JC! nöjd med mitt köp! helgen kommer andreas alexander tano bara stänga av telefonen, ingne dator och ja han kommer försvinna totalt. i helgen ska jag bara ta det lugnt inge stress, känner att det blivit ganska mycket av det på sista tiden, eller ja man kan ju säga att dom sista veckorna efter Hollywood har jag knappt kunat sova riktigt vaknat ofta på nätterna och bara tänkt. så i helgen ska jag bara försvinna och ta det lugnt! så nu får ha det så bra i helgen alla läsare och njut av dom sista sommar dagarna om det blir fint väder. Jag ska bara njuta av det lugna och mysa! fyfan va skönt det ska bli! första helgen på länge som jag bara ska vara, vara mig själv och slappa, vara mig själv är jag ju hela tiden men ah, hoppas ni förstår eller är jag bara dryg nu som sitter och skriver utan att tänka haha som vanligt!

jaja nu blir det till att lägga sig och kolla på tv! käkade upp den sista POP-CORN PÅSEN igår :( *SNYFT*


diggar denna bild nå grymt mycket:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0